people fatsatan is following

jixbyphillips, LesWaste


latest comics from people fatsatan is following

page 2

by LesWaste
2-09-03
A DAY IN THE LIFE OF A ROBOT
Working in middle managment is very hard work but it is rewarding, let me tell you about it.
Uh-huh.
LOL J/K ITS REALLY A DAY IN THE LIFE OF A FAT BALD GUY
I have loads of responsibilty let me tell you about the history of middle management it's very interesting to middler managers.
Nobody cares, jerk.
OH NO WAIT, THE FIRST PANEL WAS RIGHT, DAY IN THE LIFE OF A ROBOT
You know I heard from a very reliable resource that you are a ****.
Words can hurt, you know!

by LesWaste
2-08-03
RUNNING OUT OF IDEAS ;-)
Well its the M I crooked letter comin around the South, Rollin straight hammers and vogues in that old Southern slouch, Please, ain't nothin but incense in my atmosphere
I'm bendin corners in my 'llac boi, cause that's how we be rollin here, Deep, the slang is in effect because it's Georgia, Kicking the khakis and Adidas
THE POPE LIKES LITTLE BOYS :-O
Its that Southernplayalisticaddilac funky music
Now players if you choose it, You better make sure you don't abuse it, We gonna get cha hiiiighh, hiiiighhh
I'M NOT GOOD AT MAKING COMICS :-D
Bling Bling
No Rapping >:O

by LesWaste
2-04-03
OMG LOOK HOW WEIRD THIS IS!! :-O
Please, somebody help us! Get us out of here! This is a living Hell!
Please, God, kill me. . .
WTF LOL THIS IS SO WEIRD AND RANDOM 8-D
This is a nightmare!
I hate my life. I don't deserve this. I should have gone to law school.
LOL DON'T WORRY ITS SO WEIRD AND RANDOM BUT THAT MAKES IT FUNNY ;-)
Save us! Why aren't you saving us! You have the power to end this! Kill us and send us to Hell!
Hell can't possibly be worse than this. I would like to die and go to Hell. :-(

by LesWaste
2-04-03
LOL
ARE U A TERRORIST?
NO OF COURSE NOT I AM FROM PALESTINE
THE PLOT THICKENS
WHAT ARE YOU IF YOU AREN'T A TERRORIST?
I'M A SUICIDE BOMBER HERES MY BOMB
WE ALL LEARNED A LESSON TODAY :-(
U SON OF A BITCH

by LesWaste
2-04-03
Rappers I monkey flip 'em with the funky rhythm I be kickin / Musician, inflictin composition / of pain I'm like Scarface sniffin cocaine
Holdin a M-16, see with the pen I'm extreme, now / Bulletholes left in my peepholes / I'm suited up in street clothes / Hand me a nine and I'll defeat foes
Y'all know my steelo with or without the airplay / I keep some E&J, sittin bent up in the stairway / Or either on the corner bettin Grants with the celo champs
Laughin at baseheads, tryin to sell some broken amps / G-Packs get off quick, forever *****z talk **** / Remeniscing about the last time the Task Force flipped
Niggaz be runnin through the block shootin / Time to start the revolution, catch a body head for Houston / Once they caught us off guard, the Mac-10 was in the grass and / I ran like a cheetah with...
STFU

by LesWaste
2-03-03
HIPPIE MEETS ROBOT
I SMOKE LOTS OF DOOBS HOW ABOUT SOME SHROOMS I GOT MUNCHIES :-D
I AM A ROBOT
OH NO NOT AGAIN LOL
SAY NO TO WAR MAKE CHEESE NOT WAR LOL SERIOUSLY PEACE NOW
I AM DEVOID OF HUMAN EMOTIONS I AM COLD AND MACHINE-LIKE
THE COLD HARD TRUTH
WTF NOW I'M SO OLD WHERE HAVE THE YEARS GONE??!! IF I COULD SAVE TIME IN A BOTTLE . . . :-(
0101011101010101010 1010101101010101010 1001001011110101010 1010101011010101010 10101101010101014 LOL J/K I AM ROBOT

by LesWaste
2-03-03
COME ON NOW LITTLE GIRL ITS TIME TO GO TO HELL LOL J/K REALLY TIME TO DIE
LOOKS LIKE I'M BONED
I'M GONNA TURN YOU INTO A SKELETON, AND THEN YOU WILL BE DEAD
I'M NOT A LITTLE GIRL
TEH END . . . OR IS IT?!
WELL THAT WAS EASY NOW TIME FOR BRUNCH
LOL

« Newer comics | Older comics »

« Back to the Front Page