stripcreator forums
Jump to:

Stripcreator » Fights Go Here » MINSA # 1 : Make It Not Suck Anymore

Author

Message

AtheistDiary
Anal sex is a big pain in the ass.

Member Rated:

When circle jerks go horribly wrong

---
"AthiestDiary, you rock." - MikeyG (I'm LOVED! HOORAH!)

5-18-04 10:41am (new)
quote : comics : pm : info


biped
Mr. Wonderful

Member Rated:

quote:
quote:
quote:
Except for Streetproject. No one likes Streetproject.

He's on my favorites list.


Yeah, but so am I.


I know you are, but so am I.

---
Legend, oh legend, the third wheel legend...always in the way.

5-18-04 10:52am (new)
quote : comics : pm : info


Kevin_Keegans_Perm
Bean There, Done That

Member Rated:

Cheers Smam. Im Glad BTC inspires so much passion in yuou.

---
"Life Sucks, Then you Die. The bit inbetween isnt very funny either"

5-18-04 12:56pm (new)
quote : comics : pm : info


smamurai
Too orangey for crows

Member Rated:

Cheers Smam. Im Glad BTC inspires so much passion in yuou.


Damn, once again I forgot to factor in the effect my posts have on other humans. I say again , damn! Kaufman is ginger. Damn! What's wrong with me? Boinky will tell me, he's an asshole. DAAAAAAAAaaaamn!

---
GOVT. Warning: Do not smoke around children they will badger you for fags.

5-19-04 2:40am (new)
quote : comics : pm : info


boinky33
I'm with stupid ^

Member Rated:

I'm not an asshole, you god damn cunt!

5-19-04 4:40am (new)
quote : comics : pm : info


MikeyG
Shoots the shit and often misses

Member Rated:

boinky, I thought you were a damn cunt. If you are a damn cunt and smamurai is a god damn cunt, does that mean smamurai is your lord and master?

---
The giant three-phallused phallus of Uzbekistan will one day squirt the cosmic jizz of revenge all over Canada.

5-19-04 7:44am (new)
quote : comics : pm : info


boinky33
I'm with stupid ^

Member Rated:

Yes.

5-19-04 10:09am (new)
quote : comics : pm : info


MikeyG
Shoots the shit and often misses

Member Rated:

So...rape any good donkeys lately?

---
The giant three-phallused phallus of Uzbekistan will one day squirt the cosmic jizz of revenge all over Canada.

5-19-04 12:32pm (new)
quote : comics : pm : info


Kevin_Keegans_Perm
Bean There, Done That

Member Rated:

The Role Playing got a little crazy that night when Jeremy RP'd feeding his cock into Aristotle's mouth.

---
"Life Sucks, Then you Die. The bit inbetween isnt very funny either"

5-19-04 4:06pm (new)
quote : comics : pm : info


possums
FERN DESTROYER

Member Rated:

What is this, Caption Mountain?

*bdum CSHHH!*

5-19-04 4:17pm (new)
quote : comics : pm : info


AtheistDiary
Anal sex is a big pain in the ass.

Member Rated:

The teenage-zombie gay bar was proving to be a big hit.

---
"AthiestDiary, you rock." - MikeyG (I'm LOVED! HOORAH!)

5-19-04 7:17pm (new)
quote : comics : pm : info


boinky33
I'm with stupid ^

Member Rated:

quote:
What is this, Caption Mountain?

*bdum CSHHH!*


That wasn't funny.

5-20-04 4:50am (new)
quote : comics : pm : info


CowTipper
Impressionable Adolescent

Member Rated:

quote:
quote:
What is this, Caption Mountain?

*bdum CSHHH!*


That wasn't funny.

HA!!!!!

---
I think, therefore I make comments on a forum.

5-20-04 2:45pm (new)
quote : comics : pm : info


winkingjesus
Junior Comic Technician

Member Rated:

TooMuchCockGuy asked me to join this competition after he posted the "This competition is closed, no more posts please."

Kinda confusing, but I guess I'm in it!

Bless you all!
Rev. Jonathan C. Chance

P.S. Does anyone else think he's hitting on me?

5-23-04 3:44am (new)
quote : comics : pm : info


Gabu
Senior Comic Technician

Member Rated:

No, but everyone thinks that you're an idiot.

kthx

---
Blue is the color of victory.

5-23-04 10:14pm (new)
quote : comics : pm : info


winkingjesus
Junior Comic Technician

Member Rated:

 

Gabu,

Do you really speak for EVERYONE ELSE?

Seems like a lot of work!

 

Bless you!

Rev. Jonathan C. Chance

6-17-08 4:24am (new)
quote : comics : pm : info


themushroom
Eat delicious cookies.

Member Rated:

This thread doesn't suck any less.  Call in the reinforcements!

 

---
Say something cryptic then leave snickering.

6-18-08 1:59pm (new)
quote : comics : pm : info


ArtemisStrong
masturbating to Japanese shit porn

Member Rated:

6-18-08 7:51pm (new)
quote : comics : pm : info


winkingjesus
Junior Comic Technician

Member Rated:

 

I don't expect you to have any leniency or even believe a word I say.
I have to stop lying to myself.

 

 

 

3-29-09 2:00am (new)
quote : comics : pm : info


Injokester
Definitely drunk

Member Rated:

Ha ha ha, what kind emo fuck started this shit?

Oh, right.

*hangs head in shame*

---
Dinosaurs had eggs bro, the chicken came way later.

3-31-09 3:41pm (new)
quote : comics : pm : info

Stripcreator » Fights Go Here » MINSA # 1 : Make It Not Suck Anymore


reload page with comics

Jump to:

Post A Reply


stripcreator
Make a comic
Your comics
Log in
Create account
Forums
Help
comics
Random Comic
Comic Contests
Sets
All Comics
Search
featuring
diesel sweeties
jerkcity
exploding dog
goats
ko fight club
penny arcade
chopping block
also
Brad Sucks